mandag den 11. marts 2013

YOU CAN DO IT, PUT YOUR ASS IN TO IT


Jeg har gået og fiflet lidt med noget bag jeres ryg, eller det vil sige jeg har ikke fortalt det her inde på bloggen endnu. Men altså, jeg bidrager nu med 250kr (ja det er ok. at gispe af prisen) om måneden til Fitness World og når man punger ud med så mange penge så bliver man jo også nødt til at benytte sig af alle mulighederne (torturredskaberne) de stiller til rådighed. 

For at det ikke skal være lyv så dagen efter jeg havde været nede og træne for første gang, lagde jeg mig syg i 100 år (mere eller mindre) og jeg synes lidt karma var en bitch dér, men nu er jeg altså oppe på hesten igen og i sidste uge lykkedes det mig at komme ned i centeret hele 3 gange i ugen. Det er jeg ret stolt over.

Mit mål er at bevæge mit korpus derned 3 gange om ugen. Motivationsfaktoren for mig ligger i at få en pænere og mere tonet krop til sommerferien og få omdannet noget fedt til muskler. Heldigvis er jeg ikke overvægtig eller tyk, så jeg kæmper ikke en kamp mod kiloene og kan på den måde tage det hele lidt mere med ro - og stadig spise, hvad jeg har lyst til.

Egentlig handler det i bund og grund om, at passe på mig selv og forebygge allerede nu; jo hurtigere man kommer ind i en god vane med motion desto lettere er det at vedligeholde når man bliver ældre og man har svære ved, at forbrænde kalorierne. I teorien kunne jeg jo sagtens bare spare de 250kr. og så bare løbetræne ude i naturen, men det har jeg altså prøvet sidste forår og jeg kommer bare ikke afsted når det regner eller er mega koldt osv. Derudover har jeg behov for, at træne både ryg og mavemuskler så min holdning bliver bedre når jeg f.eks. løber, og det er jo her de maskiner som fitteren' har kommer in handy

Så, jeg har altså trodset min frygt for fitness centre og meldt mig ind i et. Og så skal jeg altså få losset min røv derned jævnligt så de penge ikke er spildt!

Træner i selv i et fitness center eller måske ude i det fri? Og har i eventuelt nogle gode up-beat sange man kan bruge når man træner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar