søndag den 21. april 2013

APRIL BOOK HAUL #FIRST VLOG.

Hvis i læser dette her betyder det, har jeg tydeligvis taget mig sammen og trykket 'udgiv', lige nu er jeg ærlig talt meget i tvivl om hvorvidt jeg har lyst til at udgive mig selv på film - for jo flere gange jeg ser den desto mere synes jeg det er noget værre lort. Hurra for selvkritik. Anyway, det er bloggens første Vlog og Jeg kan ikke beskrive hvor grænseoverskridende jeg synes det er, at sidde og tale ind i et kamera og prøve at undgå og sige mærkelige og fjollede ting (det lykkedes ikke) så bær lige over med mig og alle mine øhm'er og akavetheder generelt. Så er i søde. Og næste gang skal jeg nok holde de bøger noget mere stille - jeg aner ikke hvorfor jeg flagre sådan med dem.  

Well, enjoy og nyd mig i al min akavede glory. 

17 kommentarer:

  1. Hvor er det fint lavet! :) Jeg har tit overvejet at lave dem selv, men som du selv nævner det, så er det ret grænseoverskridende på mange måder.

    Jeg har ikke læst nogle af de bøger du viser frem, men de ser spændende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det nemlig, men hvis du har mod på det synes jeg du skal prøve det :)

      Slet
  2. Hvor var det en fin video :D Og nogle lækre bøger!
    Jeg glæder mig til at se flere videoblogs fra dig :D

    SvarSlet
  3. Næh, hvor fint - du er sød!
    (og bøgerne er da også ret fine ;))
    P.s. Wuthering Heights er også én af mine yndlingsklassikere! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh tak for de søde ord! :)

      Slet
  4. Virkelig godt video, du klarer det super godt :D
    Håber du laver flere af dem, det er altså lidt hyggeligt!

    Jeg er vild med dine klassikere, de er jo SÅ smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja jeg er stadig på overvejelses-stadiet ift flere videoer ;) Men måske.
      Og ja, synes også de er rigtig pæne!

      Slet
  5. Hvor er du sød. Det er så skønt med sådan nogle vlogs, fordi man får bloggeren at se sådan "rigtigt"! :) Det klarede du rigtig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er rigtig sødt sagt! :)

      Slet
  6. Videoblogge er enormt grænseoverskridende; bare det at skulle se sig selv og høre sin egen stemme er egentligt ubehageligt nok i sig selv. At man også skal dele det med hele internettet gør det næsten ubærligt.
    MEN, det er jo bare noget så hyggeligt og et rart afbræk i den sædvanlige bloglæsning. Jeg synes virkelig, du har lavet en skøn video. Og du har gjort mig en smule lun på de flotte klassikere; jeg anede ikke, de havde så flotte detaljer både indeni og på siderne. Det kan godt være, jeg skal lure en smule nærmere på dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis! Jeg synes især det er det med, at høre ens egen stemme - det er jeg bare ikke fan af.
      Samtidig synes jeg også det er meget grænseoverskridende at man kan finde en 'live' version af mig på nettet, selvom der jo ligger billeder osv. Det er bare noget andet med en video.

      Jeg synes bestemt du skal tjekke dem ud - I min optik slår de Clothbound.

      Slet
  7. Hvor er du sej! Det var en virkelig fin og hyggelig første videoblog, og jeg håber, du fortsætter med det! Og hvor er jeg bare vildt misundelig på alle de klassikere, især i de flotte udgaver, du har opsporet! Kan specielt godt lide coveret til Little Women. Det er virkelig fint og passer også (tror jeg) til historien og personerne med alle systingene og alle de fine, små illustrationer.

    Endnu en gang, virkelig sejt gået! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Katja! :) Ja er også helt vild med udgaven af Little Women og synes netop coveret rammer helt plet med historien.

      Slet
  8. No need to worry - det er en rigtig fin vlog du har fået lavet :)!
    Jeg overvejer også selv at gå i gang med det, bare for at efterabe jer andre ;)
    Det er nogle sindssygt flotte bøger du har fået købt dig! Er vildt misundelig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :) Og bare efterab' løs ;)

      Slet
  9. Jeg har selv købt Stephen King ja :) I bilka :P
    Jeg jeg har set filmen. Derfor jeg starter med den bog, fordi jeg kender historien. Har også en anden af Kings bøger stående. Under Kuplen, men den er jo sygt tyk!

    SvarSlet