fredag den 31. maj 2013

STACKING THE SHELVES - MAY EDITION.

 Så er jeg tilbage med endnu en videoblog og flasher, hvilke bøger jeg har købt i Maj måned (altså fysiske bøger - for der ligger efterhånden også rigtig mange på min Kindle, men måske lidt om dem i et andet indlæg). Jeg synes stadig det er enormt grænseoverskridende, at sidde og tale for mig selv og så smække det op herinde, men øvelse gør mester - er det ikke sådan? Og nå ja, fremover skal jeg nok ikke have gang i en sms-samtale samtidigt med at jeg optager video. Det giver lidt for mange tåger-øjeblikke.

Mine køb i denne måned er stort set allesammen en del af genren 'comtemporary' med en lille fantasy afstikker, og det er helt klar bevist. Jeg synes contemporary er sådan en dejlig genre, især til sommeren!



6 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil SÅ gerne læse Eleanor & Park! Glæder mig til at høre din mening om den :)

    Lækre bøger generelt (og hvor er dit hår pænt, når det er slået ud!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød :)
      Jeg glæder mig også til Eleanor & Park selvom den har fået blandet anmeldelser :)

      Slet
  2. Jeg skal virkelig lige have tjekket The age of miracles, Eleanor & Park og This is what happy looks like ud. De lyder virkelig gode - og jeg tænker, at de nok ikke er så svære at læse, så det kunne være en god start på min plan om, at begynde at få læst nogle bøger på engelsk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror de er helt perfekte, hvis du skal starte på engelsk. Generelt er YA/contemporary et godt sted at starte så :)

      Slet
  3. Hvor er du god. Du skal bare blive ved med at lave videoer. :0)

    Wow. Ligner The Gargoyle ikke lidt for meget de nye danske Harry Potter udgaver, eller er det bare mig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er det sødt sagt :)

      The Gargoyle blev udgivet i 2009, tror jeg nok. Og de nye Harry Potter bøger er jo først lige kommet - så det må være dem der har lånt lidt, hvis der er nogle der har :)

      Slet