fredag den 7. juni 2013

A SCRUB IS A GUY THAT CAN'T GET NO LOVE FROM ME

God Fredag til jer allesammen! Jeg er netop hjemvendt fra jobbet og kan se frem til en lækker weekend med sol og glade dage. Sommerglæden vil ingen ende tage og jeg er helt glad i låget. Det bliver et meget hurtigt pip fra mig i dag, jeg vil nemlig bare lige stikke hovedet ind og sige at i skal tage et lyt til dette cover fra Bastille ft. Ella. Det er ge-ni-alt! Jeg lyver ikke når jeg siger, at det har kørt i loop de sidste par dage og jeg er simpelthen ellevild med det. For lige, at blive i Bastille sporet kan jeg fortælle jer, at jeg lige har printet mine billetter til deres koncert i Pumpehuset ud. Det bliver frickin' awesssooome! Og der skal lige gå en stor tak til Xenia for at informere mig om, at de var til salg. Udover, at være en god kilde til munddiarré har Twitter vist mig folk der har samme helt utrolige uovertrufne gode smag i musik, som jeg selv (hvis jeg må være så ydmyg). 

Nu må jeg løbe, jeg skal nemlig ud på stranden med en engangsgrill under armen og grille burgers og pølser i lange baner. God Fredag alle sammen.

 

2 kommentarer: