tirsdag den 23. juli 2013

DOCUMENT YOUR LIFE - JUNE


På youtube er det ret populært, at lave sådan nogle 'document your life'-videoer, hvor man viser hvad man har lavet den forrige måned. Jeg synes det er en god måde, at gemme de små og store øjeblikke i ens hverdag og så er det bare lidt lettere at huske en stemning eller oplevelse når det er på film.

I Juni har jeg bla. været på stranden, hvor vi grillede og spiste store is. Jeg har siddet indenfor mens regnen har trommet på ruderne. Jeg har taget sol ude i haven. Jeg har læst på min Kindle mens jeg drak kaffe og spiste frugt. Og jeg har set Bridget Jones Diary for 117. gang. Derudover har jeg været på cykeltur med min familie, og været i London med min bedste veninde (men disse to ting er altså ikke kommet med på filmen. Cykelturen glemte jeg at filme på og London får sin egen film). Og nå ja, så er det vidst ingen hemmelighed, at det er håndholdt kamera ;) Jeg skal nok arbejde på mine stå-mussestille-skills til næste måned. Hvad har i lavet af mindeværdige ting i Juni? 

9 kommentarer:

  1. Åh sikke en fin video, sangen passer perfekt til :)!

    SvarSlet
  2. Elskelig film! Så meget stemning og følelse.

    SvarSlet
  3. Du holder dæleme kameraet forbløffende stille af en håndholdt optagelse at være. O_o Og fedt at du også får dig selv med af og til. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min bror sagde 'hold kæft, hvor du vifter med dét kamera' så jeg blev pludselig i tvivl og ville ikke ha' der sad nogle og blev søsyge bag skærmen :p

      Slet
  4. Jeg er altså lidt forelsket i din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv, hvor er du sød! :) Mange tak!
      Det var mit første forsøg på en 'doument your life' video, men med den gode respons jeg har fået, vil jeg helt sikkert blive ved med at uploade dem. :)

      Slet