torsdag den 15. august 2013

SEVEN DIALS - COVENT GARDEN

Seven Dials er et utroligt hyggeligt område i Covent Garden der bestemt er et besøg værd. Her finder man små hyggelige gader og færre mennesker end der er omkring Oxford Street. Generelt synes jeg Covent Garden var rigtigt lækkert og nok også heromkring jeg vil bruge mest af min shoppetid når jeg fremover skal til London. Oxford og Regent Street kan altså godt blive lidt for anstrengende - og så er den store Topshop nok noget nær butikken fra helvede. 

Man kan sidde og få en kop kaffe eller et lille pizza-slice her på pladsen. Eller man kan bare indsnuse den sjove og flotte stemning, som vi gjorde det. Jeg kan personligt godt lide, at finde lidt særprægede steder når jeg er på ferie - jeg ville virkeligt hade, at en ferie udelukkende var fyldt af de kæmpe turistfælder. Ferien ville drukne i for mange mennesker og dårlig fast food, for mit vedkommende. Og bare fordi man er første gangs besøgende i et land og skal se alle de store turistattraktioner behøver det ikke være ensbetydende med, at det udelukkende er det ferien består af - man skal bare lige lidt ud af sin 'comfort-zone' (og smide 'turen går til' ned i bunden af sin kuffert..)

3 kommentarer:

  1. Sikke et farverigt og eventyrligt sted; det kommer fluks på min liste over steder, jeg må besøge, når jeg kommer til dejlige London på et tidspunkt (et af mine endnu ubesøgte drømmedestinationer).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja put det endelig på din liste! hele Covent Garden er generel ret så fantastisk.

      Slet
  2. Om sommeren veksler jeg også lidt imellem Lancôme og så en creme fra L'oreal, for på de ekstra varme sommerdage er Lancôme lige en anelse for fed, men ellers synes jeg meget, at det kommer an på mængden, man tilfører. :)

    Jeg er enig her, for Alt-i-en er virkelig god til at have med på farten og generelt, når man ikke lige er hjemme, og så finder jeg den ganske effektiv til at fjerne concealer og pudder. Hvad bruger du?

    SvarSlet