lørdag den 7. september 2013

DOCUMENT YOUR LIFE - AUGUST

Jaja, jeg ved godt jeg er lidt sent ude og vi allerede er godt inde i September, men i slutningen af August/start September fik jeg skisme' travlt og så var der altså ikke tid til, at redigere film og alt muligt andet. MEN nu er den her! Fra sidste film i Juni til denne fra August måned (Jojo, Juli er stadig en fast del af kalenderåret, men da jeg var på ferie stort set hele dén måned så sprang jeg altså let og elegant over - især da den i så fald ville bestå af 90% af mig i bikini.. Ja, vi kan vidst allesammen være glade for, at dét ikke kom op på bloggen!) Jeg er faktisk blevet ret glad for, at filme disse videoer og selvom det er stykke tid siden jeg lavede en decideret bog-relateret video så er mine små hverdagsfilm begyndt, at stå mig meget nær. Jeg elsker, at hive kameraet frem og fange ting som et billede ikke ville have mulighed for og jeg elsker, at sidde og fundere over hvilken sang jeg skal bruge som baggrundsmusik, men jeg må indrømme at det der redigering aldrig bliver min bedste ven! Jeg synes det er dødenspølse og sluger alt for meget tid. Det kreative fejler ikke noget, men det der med at efterarbejde det.. Det bliver aldrig en favorit.

August har været rimelig ophængt for mit vedkommende. Jeg har Bla. været flere ture i biografen, fejret min lillebrors 18 års fødselsdag med brunch, middag på Cocks and Cows og efterfølgende en stor familie/venner fest for over 40 mennesker, været til Københavns Sandskulptur Festival, spist lækre pizza'er på Mother i kødbyen sammen med min bedsteveninde, blevet optaget på studie og også deltaget i introdagene på denne, læst pæne og gode bøger, bagt virkelig meget kage - og indtaget virkelig meget af føromtalte. Jeg har besøgt Nyhavn på en solbeskinnede dag og haft picnic på Bellevue Strandpark. Og så er det vidst også blevet til en kop kaffe eller to.

Er August for længst forsvundet fra jeres hukommelse eller er der stadig noget særligt mindeværdigt I kan huske?

8 kommentarer:

  1. Den sang passer jo som fod i hose til dit blognavn. Og ja, fod i hose er et begreb, man bruger alt for sjældent, så nu reviver jeg det!
    Det sidste billede i videoen er i øvrigt virkeligt pææænt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jo lige præcis det jeg tænkte! :D Så kan man jo ikke lade vær med, at snige den ind på en eller anden måde ;)

      Ja, det var en særdeles smuk solnedgang lige udenfor mit vindue! :D

      Slet
  2. Sikke en utrolig fin stemningsvideo. Jeg følte jeg var med i dit liv for nogle minutter. Og hvor spiser du (pizza) sjovt og hvor er du smuk! (især dit smil og dine krøller)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :) haha, ja jeg opdagede det godt selv (pizzaen), men egentlig holder jeg aldrig sådan på gaflen - det er vidst mest et engangstilfælde ;)

      Tænk, at du kan se at jeg har krøller - har jo slet ikke mit hår løst overhovedet i videoen, men godt spottet! :D Og tak for rosen, det er rigtigt sødt sagt!

      Slet
  3. Jeg elsker dine document your life videoer! Tror altså måske jeg bliver nødt til at købe et videokamera og gøre dig kunsten efter - eller i hvert fald forsøge. For synes simpelthen det er sådan en fin ting! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du føle dig helt fri til, at gøre! :) Jeg bruger mit spejlreflekskamera der optager i HD

      Slet
  4. Det er virkelig, virkelig, virkelig en fin film. Du kunne dog godt have advaret om al den lækre mad :'D

    SvarSlet
  5. Mange tak søde Rikke! - Ja August har virkelig været fyldt af mad og kage og det er ikke engang det hele der er med i filmen (der må jo være en grænse hæ ;) )

    SvarSlet