mandag den 7. oktober 2013

BOGBLOGGERTRÆF


I lørdags havde Katja endnu en gang slået et arrangement på benene, der er enhver bog-entusiasts drøm. En hel dag i selskab med en masse andre ligesindede, hvor det ellers bare handler om at dele sin passion for bøger med hinanden og derved få en masse hyggelige timer til at gå. Jeg har efterhånden været med et par gange og denne lørdag var det præcist ligeså sjovt og hyggeligt, som det plejer! Der er var en del nye ansigter med, som var førstegangs deltagere, men også et par velkendte og efterhånden gamle kendinge, som jeg altid glæder mig til at gense. Der skal virkelig lyde en stor tak til Katja for at gide stable arrangementet på benene år efter år og gøre sådan et kæmpe arbejde der ligger i planlægningen - helt gratis og uden synderlig hjælp udefra. Kæmpe applaus og tak herfra!

Dagen forløb med en masse lækker og mad og kage og det hele kulminerede i et hyggeligt og sjovt slag bog-jeopardy, hvor præmierne naturligvis var bog-relaterede! Desværre må jeg nok sande, at vi på mit hold havde lidt for travlt med at nyde alle de forskellige kager og det derfor kneb en anelse med hukommelsen og de rigtige svar, men man må jo prioritere i sådan en situation! Trods kagernes fristelser løb vi af med en 2. plads og vi vandt alle på holdet Døden kører Audi sponsoreret af Gyldendal, NT fra Peoples Press og Maximum Ride givet af Forlaget Carlsen.

En af de bedste ting jeg har fået ud af, at oprette min blog er alle de dejlige venskaber og bekendte der er kommet i kølvandet heraf. Det var virkelig ikke noget jeg havde regnet med dengang jeg trykkede 'opret' på Blogger, men ikke desto mindre er jeg ovenud lykkelig for det. Bog-glade mennesker er nu nogle af de rareste der findes.

På billederne ovenover ses et dedikeret hold 4 og en af disciplinerne i bog-jeopardy. Billedrettighederne til disse to billeder går til hhv. Katja og Rikke da jeg var en doven blogger og 'glemte' at tage mit kamera frem. 

Det var i sandhed en af de bedste lørdage længe og jeg ser allerede frem til næste gang!

De andre deltagere var:
KatjaMarieGitteSabinaAndraTanjaAnnaIngridKarinSusanneSimone, IreneKirstineIdaKatjaXenia og Sabrina. 

1 kommentar:

  1. Hæhæ, du var ikke den eneste dårlige blogger :b Mit kamera lå også pænt gemt væk i tasken det meste af tiden. Oh, well.

    Og åh, vores kageglade hold klarede sig nu meget godt, alt taget i betragtning ;) Det var virkelig sjovt med bog-jeopardy. Og hyggeligt at møde dig :)

    SvarSlet