lørdag den 9. november 2013

ASGDJSHFSKA (EN HAPPY CAMPER)


Hov, pludselig er tiden fløjet af sted i et sammensurium af influenza, skole, opgaver og hvad ved jeg. Faktisk sidder jeg stadig med hovedet hængende midt i noget der minder om et opgave-helvede, men på torsdag er det endelig slut og jeg kan trække vejret en lille smule igen. Derfor havde jeg heller ikke planlagt, at komme aktivt tilbage på bloggingfronten før da, men så skete der altså det, at jeg blev hurtigere færdig med dagens to-do liste samtidigt med at jeg svømmer i et kæmpe hav af selvmedlidenhed, for jeg har nemlig fået øjenbetændelse! Og det er måske noget af det værste for sådan en som mig, der er hunderæd for alt der har med øjne at gøre - så den 3 gange daglige drypning og smøring af salve er lig med umenneskelig tortur. Og så har jeg været så genial, at smitte mig selv med betændelsen fra højre øje til det venstre, så nu er der full on nedsat synsevne! I am not kidding, jeg har lyst til at kradse mine øjne ud, for alt må være bedre en dette! Og hvor meget bruger man egentlig synet til, når alt kommer til alt hva?! Jeg kunne gå hen og blive en af de der seje mennesker der kan vurdere afstand og form på objekter ved, at sige klikke lyde med min tunge! No need for eyes! Okay, jeg indrømmer at det næsten er ligeså ufedt at høre om øjenbetændelse, som det er at have det (men kun næsten), så lad os endelig hoppe videre til det, som det hele egentlig skulle handle om.

Hvis i har opdaget, at titlen på dette blogindlæg har en lille snert af begejstring, jamen I har helt ret. Jeg er simpelthen så ovenud-mega-overstadig-lykkelig for det jeg skal vise jer i min lille videoblog og så kan indholdet forhåbentligt kompensere for det klaskede hår og søvnige udseende (men i det mindste havde jeg ikke hermetisk lukkede øjne pga betændelse, da videoen blev optaget!). Jeg kan tease lidt med, at sige at dette er et køb jeg har sukket over i ualmindeligt lang tid og måske er et af de bedste jeg nogensinde har gjort mig. Jeg kan ikke få hænderne ned, og har egentlig heller ikke lyst. Arhmen' det er ikke andet, at sige end: se videoen og giv gerne en kommentar. God weekend, og undskyld at det kom til at handle så meget om øjenbetændelse - men bøgerne er sguda så pæne og lækre, at det opvejer det, ik?! JOV.


p.s. hvis har nogle mirakelkure eller fifs til øjenbetændelse, så for guds skyld del dem med mig! 

10 kommentarer:

  1. Preeeetty!! <3
    (og jeg ææælsker dine videoblogs - overhovedet ikke underligt at se en næsten 12 minutter lang video om ét bokssæt - det jo HP, mand! Rowling for prez!)

    SvarSlet
    Svar
    1. hvad man, hentyder du til den er for lang? ;) haha

      Slet
  2. Åh den er så fin! Tillykke med den!
    Og din videoblog var rar :D

    SvarSlet
  3. Jeg dør. Hvor er det bare en fin boks, åh gud. Jeg har slet ikke set dem i boksen før. Misundelig. Dør lidt. Igen. Ih, tillykke til dig!
    Derudover vil jeg give dig ret i, at amerikanerne bare har lavet de smukkeste udgaver - der er så mange fine detaljer både udenpå og indeni bøgerne. De er fantastiske at sidde med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt forstå du dør lidt, det gjorde jeg også da jeg så den! Og ja, kærlighed til de amerikanske forsider <3

      Slet
  4. Hvor er den dog fantastisk! Det er jo en så fantastisk boks til ens Harry Potter-bøger. Hvor har du købt den henne? Jeg tror ikke, at du sagde det i videoen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er det kun mig der kan sidde og tale i 12 minutter uden, at få sagt hvor den er købt henne. arj man..

      Men den er fra Book Depository! ;)

      Slet
  5. Åh hvor er den dog fin! Sikke en skøn investering! Jeg forstår udmærket din begejstring; og hvor er de amerikanske forsider altså bare fine og farverige. Helt i modsætning til mine HP-bøger.
    Jeg ejer nemlig den kedelige boks med de britiske voksen-udgaver! Den er bestemt ikke noget særligt rent designmæssigt, men på en måde kan jeg godt lide dens enkelhed. Den er lidt dyster, minimalistisk og jeg synes den så fint opsummerer hver enkelt bog med ét billede. MEN (og der er et men), jeg fik den som en gave, og det var nok ikke den, jeg selv ville have valgt (har en svaghed for de britiske børneudgaver). Men altså, nu har jeg haft den i et par år efterhånden, og så ender man nu med at holde af bøgerne alligevel!

    SvarSlet
  6. Jeg er helt tosset med den! <3

    Jeg forstår godt man kan knytte følelser til noget når man har fået det og har haft det i lang tid, men alligevel tror jeg aldrig de voksen-udgaver og jeg bliver venner. Jeg synes nemlig ikke helt de fanger essensen af bøgerne med deres ene motiv. :/ Men vigtigst af alt: det er jo det samme der er indeni!

    SvarSlet