torsdag den 27. februar 2014

BOGUDSALG 2014


Altså det var jo slet ikke meningen vel.. Jeg havde jo allerede købt langt over mit månedsforbrug på både Amazon og Book Depository, så jeg havde ligesom aftalt med mig selv, at jeg skulle spare på pengene! At det simpelthen ikke kunne nytte noget. Men altså.. Så, så jeg at Mai havde fundet Middlesex i Arnold og så blev jeg jo nødt til, at se om der også var en til mig. Suk. Men alt i alt synes jeg faktisk, at jeg var ret god (når det nu skulle være), jeg tog en seriøs 'har du virkelig brug for den her, Maja?'-snak med mig selv da jeg stod med alle udsalgsvarerne i hænderne. Og jeg var hård! Jeg kom derfor kun hjem med bøger jeg havde skrevet på min liste hjemmefra (altså, selvom det ikke var meningen, at jeg skulle købe noget, havde jeg selvfølgelig lavet en liste alligevel). 

Middlesex af Jeffrey Eugenides: Kender i det med, at man har en forfatter, som man bare ved at man vil elske, uden egentligt at have læst noget af ham/hende?! Sådan har jeg det med Eugenides. Hans Virgin Suicide står på min hylde og selvom jeg ikke helt har fået taget mig sammen til, at læse den endnu - så ved jeg at jeg vil elske den. Det er noget mærkeligt noget, men sådan er det altså.

Fahrenheit 451 af Ray Bradbury: Jeg vil gerne læse flere klassikere (seriøst, jeg hader det ord. 'klassikere' - hovskisnovksi, næsen i sky), men jeg gider altså ikke dem der er alt for gamle. Derfor kører jeg på med denne science fiction roman.

Opfindelsen af Hugo Cabret af Brian Selznick: Jamen det er jo totalt lemming-effekt. Alle i blogland har jo købt denne. Er vi lige pisse uoriginale eller hvad? Anyway, så røg den også med mig hjem.

7 kommentarer:

  1. Tillykke med dine flotte nye innkjøp! Å bruke litt for mye penger på bøker gjør da ingen verdens ting ;) Man blir jo så lykkelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det nytter bare ikke når man også har en masse regninger der skal betales i denne måned :( :O

      Slet
  2. originalitet er overvurderet ;)

    SvarSlet
  3. Jeg fik også 'Hugo' med mig hjem - ligesom alle andre ;)

    SvarSlet
  4. Åh jeg overvejede også 'Middlesex', men kom lidt fra det igen. Måske ombestemmer jeg mig dog senerehen.

    .. Og glæd dig til Hugo Cabret, den er al hypen værd!

    SvarSlet
  5. Ja, Hugo Cabret har virkelig gået sin sejrsgang... den kom også med mig hjem!

    SvarSlet