søndag den 9. februar 2014

JANUAR BOOK HAUL


Selvom det lige har været jul og jeg der fik dejligt mange nye bøger, så har jeg alligevel fået skaffet mig lidt i løbet af januar. Alle undtaget Ejersbo's Liberty har jeg kunne få for mit gavekort på 500 kr. Det er ret godt klaret synes jeg selv, især når LOTR-boksen står til 800 kr inde på Saxo. I min video taler jeg desuden om min ønske-edition af LOTR-bøgerne og jeg lovede, at linke til dem. Hvis i har lyst kan i se dem her. Det er 50 års anniversary edition fra Harper Collins, hvor teksten er blevet redigeret til, at passe den originale version Tolkien oprindeligt skrev. Desuden har de, de originale dust-jackets fra 1950'erne. Men ak, de er altså alt for dyre til, at jeg har råd til dem. P.s. jeg beklager kvaliteten med videoen, den er optaget i HD, men Vimeo gad ikke uploade den. Typisk.



18 kommentarer:

  1. Fedt! Elsker book hauls! Og især book haul-videoer!
    Imponerende så meget du kunne få for gavekortet. Jeg handler oftest på Saxo i forbindelse med deres weekendkampagner med 20% rabat (som det i øvrigt er alt for længe siden, at de har kørt!)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ret imponerende! Jeg handler der mest når jeg skal have nogle danske bøger, men denne gang havde jeg jo et gavekort ;)

      Slet
  2. Jeg giver dig helt ret - Ejerbo er fantastisk, og jeg kan på det varmeste anbefale 'Nordkraft' også :)

    I øvrigt er den Tolkien-boks noget af det smukkeste, jeg længe har set! Nøj hvor er den fantastisk! Sikke et godt køb :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til Nordkraft! :)

      Boksen er heelt perfekt - og så til sådan et kup af en pris!

      Slet
  3. Øj, jeg er også helt vild med den Tolkien-boks - SÅ flotte altså!
    Jeg glæder mig i øvrigt til at høre, hvad du synes om både Fight Club og The Spectacular Now - begge var kun meh-oplevelser for mig til trods for gode anbefalinger og anmeldelser fra andre :/

    SvarSlet
    Svar
    1. <3 på boksen.

      Jeg har faktisk fået læst The Spectacular Now og også fået den anmeldt her inde ;) *to indlæg ned*.
      Summasumarum: Jeg synes den var god og anderledes end so meget YA, men der ærger mig, hvordan Sutter aldrig ændre sig.

      Slet
  4. Ja - jeg blev færdig med The Spectacular Now! ;) Og eeeeelsker også dén udgave af bogen!!

    SvarSlet
  5. Sikke en masse du har fået ud af det gavekort! Hvor er du heldig, at du har fået noget i julegave af dit arbejde - mine kollegaer og jeg fik intet -_-
    Er "Den Lille Prins" så god, som alle får det til at lyde? Jeg har stadig mine tvivl, men jeg må vel bare i gang med den for at finde svaret! :b
    Forresten så kan jeg ikke forstå, at du siger, de udgaver af LOTR er udgået - jeg har lige tjekket, og de er stadig at finde til fornuftige priser på Amazon.co.uk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, jeg har lige set at mit svar blev udgivet længere nede.

      Slet
  6. Ejj.. hvor er det snyd!!! Det er verdens bedste karameller du holder i din favn der!! Så misundelig! Mumz!

    SvarSlet
  7. Jeg har ikke læst den Lille Prins endnu, men skal nok vende tilbage når jeg har :)
    Ja, du kan sagtens købe dem, som jeg også har skrevet, de er bare for dyre til jeg har råd - den boks som jeg linker til, koster 600 pund - det er 5300 kr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåå, du er ude efter en samlet boks! Jeg har kun fundet dem, hvor man kan købe dem enkeltvis, i den udgave du linker til :)

      Slet
  8. Sikke en fantastisk smuk Tolkien-boks! Den har jeg ikke set før...

    SvarSlet
  9. Jeg synes også godt om Afrika-trilogien, men var til gengæld ikke vild med Nordkraftm hverken på bog eller på film. Glæder mig til at høre din mening! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå for søren, jeg håber jeg har mere held :)

      Slet