lørdag den 8. marts 2014

BIG ASS BOOK HAUL / UNBOXING


Arhmen så er jeg jo her igen. Endnu en gang har jeg lavet bog-ballade, men det må også snart stoppe - jeg kan ikke blive ved med, at undgå min netbank! Jeg synes det er sjovt, at lave disse book haul-videoer, men for satan hvor jeg dog hader redigering!!! Imovie får min computer til, at crashe mindst én gang og det er regnbuehjulet fra helvede hver gang (det er en Mac ting)! Well, det sure med det søde. Og så troede jeg lige, at jeg havde været mega smart med ny bookish baggrund, men så havde jeg lige glemt de to kæmpe vinduer der skaber besværligt modlys - jeg må lige overveje, hvorvidt baggrunden skal tilbage.

Men nok om alle besværlighederne - det er gode bøger jeg har købt! Det er mega meget fritids og 'tag-hovedet-af-og-lad-dig-underholde'-bøger, den bedste slags, jo! Men også lidt pænt til øjet i form af nye Puffin Chalk børnebøger og måske også lidt LOTR til samlingen..

Har i selv fået købt noget i enten februar eller start marts, eller er der måske en helt særlig bog i går og sukker efter?

20 kommentarer:

  1. ... arh men sikke en skøn samling bøger! Den består stort set kun af bøger, jeg enten allerede elsker eller som jeg har tænkt mig at købe :-D
    Mistborn læste jeg for nylig, og det er klart en af de bedste fantasybøger, jeg har læst gennem de senere år. Jeg skulle et stykke ind i bogen, før at den for alvor fængede, men så sad jeg også i saksen ;-)
    Rothfuss er en af de mest anerkendte (nye) fantgasyforfattere, og jeg kunne rigtig godt lide den første bog i serien. Har endnu ikke læst den næste, selvom jeg har den stående - men den er altså intimiderende lang, så... måske i sommerferien?

    Jeg har lige haft fødselsdag, og i den anledning har jeg også givet mig selv en ordentlig bogpakke fra Amazon, som pt. er på vej med posten. Når jeg har modtaget den, regner jeg med at blogge om, hvad jeg har fået købt siden jul :-)

    Mvh.
    www.denlillebogblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig rigtigt meget til The Final Empire! Nu skal jeg bare lige tage mig sammen til, at læse sådan en tyk basse.

      Slet
  2. Uhh! Flotte udgaver, især de dér kridt-nogle ... jeg skal altså snart ha' læst The Wizard of Oz! Basta!

    Og hvor jeg bare elsker dine videoer! Måske jeg er blevet lidt inspireret. Vent og se på bloggen lidt senere! ;) haha

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så pæne - så skal jeg altså også bare få dem læst, snart! Har det med, at 'glemme' alle de pæne klassikere jeg får købt ;)

      - uuuuh jeg glæder mig til at se :D

      Slet
  3. Jeg elsker alt ved det her indlæg! Vloggen generelt, billederne øverst (især nr. 2 gør et eller andet ved mig), at du har købt to udgaver af LOTR på så kort tid, at du aer (gnubber?) Return of the King, og så generelt den gode-gode blanding af bøger, du har købt! Mere video og mere Maja, tak! :D

    Jeg glæder mig i øvrigt til at høre/læse, hvad du synes om især The Name of the Wind og The Princess Bride :)

    SvarSlet
    Svar
    1. You be so sweet! :D Man skal ikke undervurdere lykkefølelsen af, at ae sine yndlingsbøger!! ;)

      Slet
  4. ...the neverending bookhaul! :D

    Jeg har lige købt 17. SYTTEN! Will you believe that? Det der biblioteksudsalg og Læsehesten-besøg gik vist lidt amok.....

    SvarSlet
    Svar
    1. .. Jamen altså, prøv du at have tålmodighed til at redigere en video ned, når ens computer bliver ved med, at lukke pga bæ-programmet! :O

      Men i det mindste er det 17 relativt billige bøger så, og så er det okay! :D

      Slet
  5. Åh, jeg elsker det! :D Især LOTR-sekvensen - jeg er så glad for, jeg ikke er den eneste, der dobbeltkøber udgaver af yndlingsbøgerne. Man får jo aldrig nok, af det man elsker! Og de er altså også virkelig fine, dem du har fundet :)

    .. Glæder mig MEGET til at høre din mening om 'The Princess Bride' :D Håber sådan du vil synes om den. Den er så humoristisk, anderledes og fin! (Og så kan man se filmen bagefter, den er virkelig finurlig!)

    SvarSlet
    Svar
    1. NU er det også slut med Ringeness Herre-fjolleriet! :D

      Slet
  6. Du skal virkeligt glæde dig til både The Name of the Wind og The Final Empire. Begge er titler der står meget højt på min personlige liste over yndlingsbøger/serie. Mistborn strøg i hvert fald helt til tops i januar da jeg læste 3 bog i serien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig meget - alle taler så godt om dem begge.

      Slet
  7. Sikke nogle dejlige bøger, du har købt. Jeg er helt vild med kridt-bøgerne!

    The Book Depository er virkelig elendige til at passe på deres bøger! Jeg oplevede engang, at jeg fik tilsendt en bog med kuglepensstreger på forsiden! Jeg fik heldigvis tilsendt en ny, men helt ærlig! Hvordan kan man tro, nogen gider at betale for en bog med Nikolaj på coveret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hader book depository og deres behandling af bøger! De er næsten altid beskadiget på en eller anden måde.

      Slet
  8. Sikker mange fine bøger! Jeg er ret vild med Chalk-serien fra Penguin. De er ret sjove med kridtudtrykket :)

    Det er de fineste udgaver af Ringenes Herre, du har fået hjem. De står meget højt på min ønskeliste for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh køb dem, de er så flotte - begge ting du nævner ;)

      Slet
  9. Sikke mange fine bøger! Hvor er "Peter Pan" og "Wizard of Oz" bare smukke, og Lord of the Rings er også så flotte!

    SvarSlet
  10. Hvordan ser lotr-udgaverne ud under coveret? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er sorte, men med tryk på ryggen af titel og symbol - lidt vag forklaring, men jeg er den type der beholder coveret på, synes alle bøger ser kedelige ud uden.

      Slet