mandag den 6. oktober 2014

GIVE ME ALL THE MERCH' - SORTSUPEREGO

Kender i Ida og Michella? Arh, mon ikke i gør?! De har hvert fald lavet en blogchallenge, hvor de hver 14.dag trækker en ny udfordring. Alle har mulighed for at hoppe med på deres leg og selv deltage. Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen og hver gang de trak en ny har jeg siddet og tænkt "Uh, det var måske nu man skal gå igang med den krimi-genre dér" eller "Ah, 30 sider om dagen kan jeg jo sagtens være med på", men jeg fik sgu aldrig lige nosset mig sammen, fordi.. overskud. MEN nu er jeg med! Denne udfordring hedder noget ála "vis og dit merchandise" og det er sguda fedt! 

Merchandise har egentlig altid fulgt mig, helt fra jeg var en bette én på 11 år og lige havde læst Ringenes Herre og derefter gik rundt med 'the ring to rule them all" rundt om halsen (Ligesom Frodo self) og efter jeg så filmatiseringerne måtte jeg også ud og investere i Arwens Evenstar-halskæde. Bege items er desværre for længst gået tabt. Nu er mit største ønske, på merchandise-fronten, en brun striktrøje med et "R" på. Ord kan ikke beskrive, hvor absolut skuffet jeg blev, da Harry Poter Studios i London fik den trøje i deres sortiment, året efter at jeg havde været der.. 

Til slut er der bare at sige: Jeg eeeeelsker merchandise og lukker øjeblikkeligt mine ører, når min kæreste siger: "hvad vil du bruge den til og hvor skal den stå?" (Han er sådan en muggle), men helt ærligt, så er det jo godt at jeg har jer! For jeg ved at i vil forstå! 



11 kommentarer:

  1. Hvor ER det bare dejligt at du er tilbage! Det har jeg savnet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er det rart at høre :)

      Slet
  2. HAHAHHA, han er sådan en muggle. Love it!
    Jeg ejer intet merchandise. What so ever. Hva sker der!? Det troede jeg da at jeg gjorde? Men nej. -.-

    SvarSlet
    Svar
    1. *abe der holder sig for øjnene emoji* ;)
      Ej Gitte.. Men det er måske heller ikke Stephen King merch, som der er allermest af ;)

      Slet
  3. Åh, hvor er det nogle flotte ting, du har!! Men hvor er det også ærgerligt, at man ikke kan få Dumbledore og alle de andre troldmænd og hekse sammen med chokoladefrøerne.. Det ville da være sjovere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super ærgerligt! Det ville jo være sjovest, hvis det var ligesom i bøgerne! :O

      Slet
  4. Fordi vi alle ved, at kommentarer på bloggen er det bedste, får du den også lige her: Jeg ææælsker, at du lige kværner morgenmaden imens (men sætter dog pris på, at du har redigeret det meste fra!) - det er derfor, du er awesomesauce!

    SvarSlet
  5. Fantastisk indlæg - og åh. Det Ellie-badge. Det er alt, alt, alt for fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg eeeelsker Ellie-badget! :D

      Slet
  6. Hej Hej..

    Kunne du være interesseret i at være med i en Knæk Cancer indsamling for bloggere???
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet