søndag den 13. september 2015

USA HAUL PART 1 UD AF 3 (måske..)

August kom og gik. Det samme gjorde sommervejret.. Men vi kan stadig forblive lidt i sommerens sødme ved, at kigge tilbage på ferieminderne. Jeg har filmet sådan en video, som populært kaldes en "haul". Fancy Schmancy.. Lad mig lige sige, mit Imovie er en kæmpe kælling, så det er altså noget der tager enormt meget tid - og det skulle man ellers ikke tro, da videorne virkelig ikke er særlig pæne eller kreative! Men, dem af jer der har Mac, ved godt hvad 'the rainbow-wheel of horror' er, og det er altså en tilstand, som min computer konstant går i, når jeg åbner iMovie. Så, det har taget en voldsom mængde af nossen sammen, at få redigeret de videoer!

Men, hvis man synes det er koloenormt sjovt, at se hvad andre køber med hjem fra deres ferie så knock yourself out! Første del af de tre USA hauls (måske tre, kan godt være jeg kun får uploadet de to.. Sidste del indeholder nemlig alt mit beauty-grej og jeg har lidt på fornemmeren, at det ikke er noget, som der er så stor interesse for, herinde) indeholder ting, jeg købte før afrejse, som var essentielle for turen, samt hvad vi kan kalde 'hiking-udstyr'. Det kræver måske lidt, at man synes "det der natur", er bare en anelse fedt, før man kan relate til videoen. Men hvis man har lyst til at se mig, der går i selvsving over en super letvægts dunjakke og synes hydration-systemer til rygsække, er the shizzle, så er part 1 helt bestemt lige i jeres boldgade! Hvis ikke, kan jeg opmuntre med, at part 2 blandt andet kommer til at indeholde diverse køb fra Barnes and Noble. Så ja, kom ikke og sig, at vi ikke favner bredt, herinde hos Boglige Bekendelser!

Men ikke mere omsvøb! Lad mig præsentere jer for en del af mig selv, som i ikke ser så tit herinde, nemlig "spejder-Maja":


Hvis man gerne vil se billeder fra min ferie i USA, så tilføj mig på Instagram (Majwh).

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker spejder-Maja! :D
    Super fede ting du har købt! jeg er kun lidt misundelig ;) Post også part 3 - jeg er vild med dine video-blogs, selvom du synes det akavet at snakke med sig selv :D

    SvarSlet
  2. Hvad snakker din familie dog om? Det er nogle vildt lækre solbriller! :D
    (og jeg vil altså gerne se en video med beauty-grej!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, jeg tror bare jeg kan konkludere, at vi står to forskellige steder mht. mode, min familie og jeg ;)

      Slet